به گزارش خبرنگار «جیرفت من» به نقل از روابط عمومی تعاون روستایی جنوب کرمان، با حضور جمشید سراجی فرماندار منوجان، محمد بلندنظر مدیر تعاون روستایی جنوب کرمان، مدیر جهاد کشاورزی منوجان، معاون بازرگانی تعاون روستایی، مدیرعامل اتحادیه جیرفت و سایر مسئولین شهرستان و کشاورزان، مرکز خرید گندم منوجان با ظرفیت خرید ۳ هزار تن افتتاح شد.

در حاشیه این آیین، جمشید سراجی گفت: یکی از مشکلات و خواسته‌های کشاورزان شهرستان منوجان، این بود که مرکز خرید گندم در شهرستان منوجان داشته باشیم که این امر به همت مدیر تعاون روستایی و همکاران ایشان بحمدالله تحقق پیدا کرد.

فرماندار منوجان ادامه داد: با توجه به اینکه دولت بیشتر به محصولات استراتژیک روی آورده و کشاورزان نیز در این شهرستان در خصوص رعایت الگوی کشت امسال همکاری خوبی با سازمان جهاد کشاورزی داشتند و شاهد تولید خوب و با کیفیت گندم در این شهرستان هستیم.


محمد بلندنظر در این بازدید بیان کرد: این مدیریت پیگیری و تجهیز راه‌اندازی مراکز خرید را براساس سیاست‌های سازمان مرکزی تعاون روستایی در دستور کار قرار داد و اولین مرکز خرید منوجان از محل اعتبارات داخلی، توسط شرکت تعاونی روستایی منوجان احداث و راه‌اندازی شد که در این مرکز نصب باسکول ۶۰ تنی، اتاق آزمایشگاه و محوطه سازی انجام شده است.

مدیر تعاون روستایی جنوب کرمان تصریح کرد: امسال ۲ مرکز خرید گندم توسط مدیریت و شبکه تحت پوشش در شهرستان‌های کهنوج و منوجان احداث و راه‌اندازی گردید و مرکز خرید رودبار جنوب  نیز تکمیل، بهسازی و تجهیز شد.

انتهای خبر/ فاریابی

توسط admin960

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *