به گزارش خبرنگار سایت جیرفت من به نقل از روابط عمومی اداره کل صمت جنوب کرمان، معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از بازدید و بازرسی از قریب به ۴۰ واحد صنفی پوشاک و معرفی ۱۰ واحد صنفی متخلف به تعزیرات حکومتی در جیرفت خبر داد.

محمدعلی توکلی با اعلام این خبر افزود: با توجه به دستور العمل های صادره، بازار و اصناف جنوب کرمان به صورت روزانه توسط بازرسان سازمان صمت جنوب کرمان، بازرسی و رصد می شود.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صمت جنوب کرمان گفت: در بازرسی از ۳۵ واحدهای صنفی پوشاک در شهرستان‌ جیرفت برای ۱۰ واحد صنفی متخلف با داشتن تخلفاتی نظیر عدم درج قیمت،عدم صدور صورتحصاب،عدم ارائه فاکتورخریدوگرانفروشی به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

توکلی، با بیان اینکه بازرسان این اداره کل، همواره واحدهای صنفی جنوب استان را رصد می کنند، خاطرنشان کرد: شهروندان جنوب استان در صورت مشاهده هر گونه کالای قاچاق یا فاقد شناسه، انبار مشکوک و عرضه کالا بدون فاکتور فروش و… می توانند از طریق تلفن ۱۲۴ یا سامانه www.124.ir یا مراجعه حضوری به معاونت بازرسی و نظارت اداره کل صمت جنوب کرمان و در شهرستان ها به ادارات صمت، اقدام نموده تا با متخلفان در چارچوب قانون برخورد شود.

انتهای خبر/

توسط ادمین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *