اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت

به گزارش خبرنگار سرویس مذهبی «جیرفت من» رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده مراسم معنوی اعتکاف امسال در ۱۷ نقطه از شهرستان جیرفت برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام روح الله اکبری نیا اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، آیین اعتکاف رجبیه در مساجد شهرستان جیرفت از ۱۳ رجب هم‌زمان با ۵ بهمن ۱۴۰۲ به مدت سه روز ویژه برادران و خواهران برگزار می‌شود.

حجت الاسلام اکبری نیا افزود: در شهر جیرفت ۵ مسجد برای اعتکاف درنظر گرفته شده است که مساجد فاطمه الزهرا (س) بلوار جانبازان و امام حسین (ع) صاحب آباد به ترتیب مختص دانش آموزان دختر و دانش آموزان پسر، مسجد جامع مختص بانوان، مسجد امام علی (ع) مختص برادران و مسجد باقرالعلوم (ع) نیز مختص دانشجویان است.

وی در ادامه در خصوص ثبت نام برای حضور در این فریضه الهی افزود: با توجه به اینکه امسال ثبت نام حضوری از معتکفین نداریم، افرادی که قصد شرکت و کسب فیض در مراسم اعتکاف را دارند می‌توانند با مراجعه به لینک ذیل، ثبت نام خود را انجام دهند و امسال هزینه ثبت نام هر نفر ۲۵۰ هزار تومان است، لذا مؤمنین توجه داشته باشند که این ثبت نام تا ۳ بهمن ماه میسر خواهد بود فلذا هرچه سریع‌تر نسبت به نام نویسی اقدام نمایند.

لینک ثبت نام: https://b2n.ir/etkafkerman

منبع: روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت

انتهای خبر/ فاریابی

توسط admin960

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *