به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی «جیرفت من» امروز هشتم آبان ماه مصادف بود با سالروز شهادت بسیجی شهید محمدحسین فهمیده و روز بسیج دانش آموزی.

همان شهیدی که معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) در مورد وی فرمودند:
«رهبر ما آن طفل ۱۳ ساله‌ای است که با قلب کوچک خود که ارزشش از صد‌ها زبان و قلم‌ ما بزرگ‌تر است با نارنجک، خود را زیر تانک دشمن انداخت و آن را منهدم نمود و خود نیز شربت شهادت نوشید.»

بسیاری از خبرگزاری‌های داخلی و کشوری را بررسی کردم تا ببینم حضراتی که با کوچکترین حوادث تاریخی، مترصد این هستند که توسط روابط عمومی‌های خود دست به کار شده تا بتوانند سری در میان سران بلند کنند، چه اندازه به این موضوع واقف هستند؟

امروز در حالی فضای امنیت بر کشور جمهوری اسلامی ایران سایه افکنده است که امنیت و آسایش مردم ایران مرهون خون پاک شهیدانی است که جان دادند تا خاک ندهند!

این موضوع زمانی بیشتر اهمیت پیدا می کند که در کرانه باختری رود اردن شاهد ناجوانمردانه ترین جنایت بشری هستیم!
به طوری که به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در غزه امروز دوشنبه با صدور بیانیه‌ای، آماری درباره بمباران غزه طی ۲۳ روز اخیر از سوی رژیم صهیونیستی، منتشر کرد.

این خبرگزاری نوشت؛ ارتش رژیم صهیونیستی تاکنون ۱۸ هزار تن بمب بر سر مردم غزه ریخته است!
براین اساس، در هر کیلومتر از اراضی ۳۶۰ کیلومتری غزه نزدیک به ۵۰ تن بمب ریخته شده است که تاکنون بیش از ۸۳۰۰ غیر نظامی و انسان بی گناه را به شهادت رسانده و در بین آنها قریب به ۳۵۰۰ نفر از کودکان فلسطینی دیده می شود!

اما دریغ از یک پیام همدردی، دریغ از یک موضع‌گیری رسمی! دریغ از متورم شدن رگ گردن حضراتی که برای حفظ منافع خود، هم وزیر کشور را برای عزل معاون سیاسی امنیتی تا پای استیضاح به چالش کشیدن، هم فرقی بین ۲۰۶ و لندکروز قائل نیستند، هم سیلی به صورت پلیس راهور زدند و هم در مواجه با معلمان معترض، ادب و جوانمردی را با خوردن تخمه و کشمش و آجیل و چرخاندن صندلی، زیر پا گذاشتند!

آیا این بود نتیجه حُسن توجه حضرت آقا به شما به عنوان مجلس انقلابی؟
آیا صفت پسندیده انقلابی واقعاً زیبنده شما بود که هنوز ابتدایی ترین روابط انسانی را نمی‌دانید؟

آیا واقعاً زیبنده شما بود که روی صندلی شهیدان‌ مدرس و دیالمه‌ها بنشینید؟
شما که اعتبار نامه برخی از نمایندگان را پس از رای اعتماد مردم تائید نکردید و در بسیاری از مناصب به حکم داوری نشستید، آیا به عملکرد خود هم اندیشیده‌اید؟

جناب آقایان حضرات!
شما که به شفافیت آرای خود رای ندادید، طرح حجاب و عفاف را هشتاد و پنجی کردید، چه خوب بود همان طور که برخی از شماها برای گرفتن خودروهای فیدیلیتی و دیگینیتی سر از پا نمی‌شناختید و در انتصابات نه تخصص و نه توانمندی برخی را در نظر گرفتید و به انتصابات به عنوان سبد رای‌آوری خودتان نگاه کردید و بسیاری از کارکنان وزارت کشوری را در انتصابات کنار زدید، لااقل امروز را هم کمافی‌السابق مانند بسیاری از امورات صوری‌تان لااقل پیامی برای روز بسیج دانش آموزی و یادآوری شهادت دانش آموز بسیجی شهید محمدحسین فهمیده صادر می‌کردید تا مردم گمان کنند که گرد و غبار انتخاباتی هوش از سرتان نبرده است!

اما دریغ و صد افسوس که برخی از شماها لیاقت برخورداری از صفت انقلابی توسط مقام معظم رهبری حفظه الله تعالی را نداشتید و مطمئن باشید مردم جواب این سیلی‌های شما را در اسفند ماه به گونه‌ای دیگر خواهند داد!

این لباس و این کسوت به قامت برخی از شماها زیادی گنده بود و حیف است که بار دیگر صندلی شهیدان دیالمه‌ها و مدرس‌ها به برخی از شماها برسد.

منتظر باشید، بنشینید و تماشا کنید، بهترین قاضی مردم و بهترین ناظر بر نیت و عملکرد شما خداست.


✍️ خدامراد میرآبادی

انتهای خبر/ فاریابی

توسط admin960

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *