در مناظرات انتخاباتی بود که دکتر سید ابراهیم رئیسی فرمودند:
《 گشت ارشاد داریم ولی ویژه مدیران》
و با گذشت حدودا یک سال و نیم از عمر دولت ، ریاست محترم جمهوری با عزل آقایان عبدالملکی ، رستم قاسمی، نوری ، ساداتی نژاد و میر کاظمی نشان داد که بر سر مسائل و مشکلات مردم با کسی شوخی ندارد!

حال که رئیس جمهور محترم ، بار قوه ی مقننه و قوه ی مجریه را یک تنه به دوش می کشد و مجلس از باب استیضاح وزرا ، خود را به زحمت نمی اندازد ، از باب تشکر و قدر دانی از ریاست محترم جمهور بابت همت مضاعف، معروض می دارد که جای بسی امیدواری است که رئیس جمهور چک سفید همراهی هیچ یک از مدیران ناکارآمد را تا پایان دولت امضا نکرده است و این مصداق بارز همان شعار گشت ارشاد ویژه ی مدیران و تحقق یکی از شعارهای انتخاباتی ایشان است .
لذا به دنبال تشریف فرمائی ریاست محترم جمهور به جنوب استان کرمان و فرستاده ی ویژه ی ایشان به شهر ستان کهنوج مطالبی را در خصوص سفر دکتر اسماعیلی وزیر محترم ارشاد اسلامی در سفر استانی ایشان به عرض می رساند. باشد که باز هم همچنان با روحیه ی انقلابی کما فی السابق مورد مداقه و اقدام عملی قرار گیرد.

۱- خبر ورود وزیر محترم ارشاد به کهنوج این بارقه را تولید و به ذهن متبادر کرد که حسب فرمایش مقام معظم رهبری حفظه الله تعالی، در این مناطق نیاز بیشتری هست تا امورات فرهنگی دنبال و عملیاتی شود . کما اینکه در ابلاغ استاندار محترم تاکید بر توجه به جنوب استان کرمان از طرف وزیر محترم کشور این مهم را بیشتر نمایان کرد.

لذا انتظار می رفت که جناب آقای دکتر اسماعیلی وزیر محترم ارشاد اسلامی لااقل امورات و خواسته های عام المنفعه ی مردم را که به سختی از لایه های حفاظتی ایشان عبور کرده تا عریضه به ایشان رسانند ، اگر در صدا و سیمای مرکز کرمان حضور پیدا نکرد لااقل در شورای اداری استان داد این مردم نیازمند به امورات فرهنگی را در هیئت دولت مطرح و مصوبات آن را به گوش ولی نعمتان خود برساند!
اما چه فایده که آن طور که شنیدم و ان شاءالله کذب باشد ، ایشان از مسیر فرودگاه بندر نزدیکترین راه به تهران را برگزیدند و نه در شورای اداری استان و نه در صدا و سیمای مرکز کرمان حضور پیدا کردند . و نه هم مصوبات این سفر را به گوش مردم رساندند ! ان شاءالله که به گوش هیئت دولت رسانده باشند.

جناب آقای وزیر ! محض خدا ، نه محض ما نمایندگان اصحاب رسانه و هنر به نمایندگی از ۵ شهرستان جنوبی ، از حداقل ۵۰ درخواست ما به نمایندگی از مردم کدام یک را عملیاتی کردید؟
جناب آقای وزیر!

یکی از اقدامات فرهنگی و اثر گذار در شهرستان کهنوج، رویداد بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ۵۰۰ شهید عشایر جنوب استان کرمان است و یکی از خواسته های مردم ما مساعدت وزارتخانه ی تحت تصدی شما برای هر چه باشکوهتر برگزار شدن این رویداد بزرگ فرهنگی و ارزشی بود . بفرمائید کدام قدم از آن وزارتخانه برای این رویداد بزرگ بر داشته شد؟ که به اطلاع ما و مردم نرسید!

۳- جناب آقای وزیر ارشاد
همه ساله به یمن فرا رسیدن ماه ضیافت الله و ایام عید نوروز ،تولیدات خوب صدا و سیما ، مردم بر سر سفره ی افطار کامشان شیرین و دلشان شاد و لحظه ای سرگرم می شدند و از کوچه و خیابان خود را به لحظات پخش سریالها به خانه می رساندند اما از زمان تصدی شما کدام فیلم و سریال و کار فرهنگی بدیع تولید و اجرایی شد؟

جنوب استان کرمان به دارالولایه و محل تبعید مقام معظم رهبری حفظه الله تعالی شهرت و ظرفیت‌های فرهنگی و هنری بسیاری دارد و در تاکیدات معظم له برای اجرای امورات فرهنگی هنری به وفور سخن به میان آمده، در سفرهای شما به جنوب استان کرمان کدام اقدام بدیغ صورت گرفته است؟

اگر نمایندگان مجلس از اختیارات قانونی خود صرف نظر و تا اینجای کار باب استیضاح وزرا را مسدود کرده اند ، آیا وقت آن نرسیده است که گشت ویژه ی رئیس جمهور نگاهی به کارنامه ی کاری وزیر محترم ارشاد بیندازد؟

جناب آقای دکتر اسماعیلی وزیر محترم ارشاد!
ِآن طور که شنیدم اهالی هنر و رسانه یکی، یکی کارهای هنری را رها کرده و مشغول پخت نان شده اند! ان شاءالله که کذب است!

ولی اگر خدایی ناکرده چنین است کدام کار و کدام اقدام را جایگزین تولیدات فرهنگی و هنری و سینمایی و تلویزیونی کرده اید؟

نویسنده: خدامراد میرآبادی
۱۴۰۲/۱/۲۶

انتهای خبر/

توسط admin960

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *