سید ایوب حسینی مدیر آموزش و پرورش از کسب سه مقام کشوری در رشته کشتی توسط دانش آموزان جیرفتی خبر داد

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی «جیرفت من» به نقل از وابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان جیرفت سید ایوب حسینی مدیر آموزش و پرورش شهرستان جیرفت ضمن اشاره به اهمیت حضور فعال دانش آموزان در رقابت های ورزشی ، گفت : دانش آموزان جیرفتی موفق به کسب یک مقام دوم و دو مقام سوم در رشته کشتی از سری مسابقات سی و نهمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر مقطع متوسطه دوره اول سراسر کشور که در شهر کرمان برگزار شد ، شدند. 

حسینی ادامه داد : بدین ترتیب در رشته کشتی فرنگی این مسابقات دانش آموزان آرش اشکانی مقام دوم، مهدی پلاشی در وزن ۳۸ کیلوگرم مقام سوم و محمدصالح ملازاده در وزن ۷۵ کیلوگرم این رشته مقام سوم را کسب کردند. 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جیرفت با بیان اینکه تربیت تمام ساحتی یکی از راهبرد های اصلی این مدیریت است ، اظهار داشت: اهمیت ورزش و شرکت در رقابت های ورزشی بسیار قابل توجه است چراکه شادابی و نشاط دانش آموزان را در پی خواهد داشت.

سید ایوب حسینی در پایان از زحمات اولیا ، همکاران و همه دست اندرکاران کسب این موفقیت به ویژه همکاران حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی و کارشناس مسئول تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان تقدیر و تشکر نمود.

انتهای خبر/ فاریابی

توسط admin960

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *