به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی «جیرفت من» به نقل از روابط عمومی زندان جیرفت، هادی ربانی شهردار جیرفت، به همراه حجت دلفاردی رئیس شورای شهر با حضور در دفتر رئیس زندان جیرفت با محمد رضا شریفی رئیس زندان جیرفت دیدار کرد.

در ابتدای این دیدار شریفی رئیس زندان جیرفت ضمن تقدیر و تشکر از همکاری صمیمانه شهرداری با اداره زندان، برنامه ها و اقدامات اصلاحی و تربیتی و پروژه ساخت زندان جدید را تشریح و در خصوص برخی مسائل و مشکلات تبادل نظر کردند.

رئیس زندان جیرفت تصریح کرد: خانواده زندانیان از آسیب پذیرترین افراد جامعه می باشند و حمایت و کمک به آنان ضمن اینکه در کاهش آسیب‌های اجتماعی مؤثر می باشد از باقیات و صالحات نیز می باشد

هادی ربانی شهردار جیرفت، ضمن تشکر از اقدامات و فعالیت های ارزشمند صورت گرفته، با تأکید بر تعامل و همکاری با اداره زندان گفت: در راستای مسئولیت اجتماعی، از خانواده های زندانیان نیازمند حمایت می کنیم.

شهردار جیرفت با تأکید بر پیگیری موارد مطرح شده در خصوص اشتغال زندانیان رای باز، ایجاد زمینه مناسب در موضوع بهره مندی از ظرفیت شهرداری در جلسات صلح و سازش، اختصاص تعدادی سطل زباله به زندان، تخفیف شهرداری برای دریافت پروانه ساختمانی و همکاری در ساخت حمام و سرویس‌ بهداشتی زندانیان نیازمند، قول مساعد دادند.

انتهای خبر/ فاریابی

توسط admin960

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *