امام جمعه جیرفت گفت: از دادستان انقلابی و سایر مسئولان می‌خواهم به مساله افزایش های مرتب و بی ضابطه اجاره بها و قیمت مسکن در این شهر ورود کنند و نگذارند بیش از این به مردم ستم شود.

حجت السلام میثم تارم در خطبه های این هفته نمازجمعه اظهار کرد: مسئولان نسبت به افزایش قیمت اجاره بها نظارت داشته باشند، مردم ما به‌حق گله‌مند هستند که این قیمت ها از شهرهای مجاور و گاهی از مرکز استان بیشتر است.

وی یادآور شد: از یک سو به ازدواج و فرزندآوری تشویق می کنیم از سویی عده ای اجاره بها و قیمت مسکن را مرتب چندین برابر و برخلاف عرف، قانون و انصاف افزایش می دهند و مشکلات جوانان برای ازدواج بیشتر می شود.

حجت الاسلام تارم ادامه داد: از شورای اسلامی شهر نیز می خواهیم که شهردار دارالولایه جیرفت را تعیین کند چون بیش از حد زمان گذشته است و خواسته به حق مردم و انتظار آنها از شما این است که بیش از این شهر را معطل نکنید.

وی در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به اهانت در سوئد به قرآن مجید گفت: در این کشور که ادعای آزادی دارد شاهد توهین به قرآن مجید هستیم و به این کتاب مقدس که مورد احترام حتی غیرمسلمانان و دانشمندان است اهانت می کنند.

حجت الاسلام تارم پرسید: آیا معنی آزادی در غرب این است که به ارزش های اسلامی و دینی مسلمانان و کتاب آسمانی ما و مقدسات دیگران اهانت کنند؟

وی اضافه کرد: مگر در منشور حقوق بشر سازمان ملل ذکر نشده که آزادی در چارچوب رعایت حقوق، عقاید و مذهب دیگران است؟
امام جمعه جیرفت تاکید کرد: همه مسلمانان و آزادمردان جهان این اهانت به قرآن مجید که اهانت به همه کتاب های آسمانی است را محکوم می کنند و ما از وزارت خارجه، مجامع جهانی و اسلامی می خواهیم که اقدامات لازم را برای جلوگیری از تکرار چنین اقدامات ابلهانه ای انجام دهند.

حجت الاسلام تارم در بخشی دیگر از خطبه ها با اشاره به احادیث و روایات گفت: ازدواج و تشکیل خانواده سنت رسول خدا (ص) است و از اهداف ازدواج فرزندآوری است.
وی افزود: یکی از طرح های استکبار و دشمنان کاهش جمعیت مسلمانان است.

توسط سلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *