به گزارش «جیرفت من» یکی از اقدامات این دولت برای رفاه حال مردم توزیع مرغ منجمد برای تعادل و تنظیم بازار است که متاسفانه نه نظارتی بر توزیع آن است و نه کفاف شهروندان را دارد. به طوری که با شروع توزیع صفوف چند لایه در جلوی مغازه های عامل توزیع تشکیل و پس از مدت زمان اندک نایاب و در ادامه خدا کند سر از مغازه ها و شبکه های خارج از توزیع تنظیم بازار در نیارد!

این در حالی است که در کهنوج عامل توزیع مرغ گرم به میزان جمعیت یا وجود ندارد و یا قیمت آن قدر بالاست که برای خانواده ها صرفه ی اقتصادی و توان خریدی باقی نمی ماند!

نگاهی به عدم نصب اتیکت ها ، چندگانگی قیمت یک کالا در سطح بازار و مغازه های مختلف ، عدم کشف انبارهای احتمالی احتکار ، عدم نظارت دقیق بر بازار و توجیه های خرید قبل و خرید بعد برخی از بازاریان، عدم کیفیت عرضه ی نان ، سطح غیر قابل باور قیمت اجناس حتی نسبت به شهرهای همجوار از مواردی است که شهروندان با آن رو به رو هستند.

در همین خصوص موارد زیادی از طرف مردم تلفنی گزارش می شود که علی رغم راهنمایی و معاضدت مردم به مبادی نظارتی و متولیان امر و نتیجه آنی نگرفتن از تلفن ۱۲۴ ، تمایل ندارند مشکلاتشان را از آن طریق دنبال کنند و لذا روزانه تلفن ها و گزارشهای متعددی در خصوص مسائل مختلف به اینجانب مخابره می شود که جا دارد متولیان امر سهولت دسترسی مردم را به خودشان بیشتر و لایه های حفاظتی و حائل بین خود و مردم را کم و به مشکلات مردم رسیدگی کنند

نویسنده: خدامراد میرآبادی

انتهای خبر/

توسط admin960

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *