⭕️

به گزارش «جیرفت من» عصر امروز پنج شنبه مصادف با آخرین پنج شنبه آز ماه مبارک رمضان، خیل عظیم مردم در صفوف دریافت مرغ منجمد و تماسهای مکرر مردم و عاملان فروش مبنی بر افزایش سهمیه ی توزیع مرغ منجمد تنظیم بازار حکایت داشت.

یکی از عاملان فروش طی یک تماس تلفنی اظهار داشت: نظر به این که تقاضای خرید مرغ منجمد از سوی مردم بسیار بالاست و از طرفی کمبود تناژ مرغ دریافتی تنظیم بازار سبب شده است تا با افزایش صفوف دریافت مرغ مواجه شویم ، تقاضا دارد به گوش متولیان امر رسانده شود که تناژ دریافتی و تخصیص مرغ منجمد در شهرستان کهنوج افزایش یابد.

وی خاطر نشان کرد: ضمن تشکر از اطلاع رسانی شما و سایر رسانه ها در فضای مجازی برای دریافت مرغ منجمد تنظیم بازار بعضا ما شرمنده ی مردم عزیزی که ساعتها در صفوف دریافت مرغ منتظر و با کمال تاسف دست خالی بر می گردند ، هستیم!

لذا از متولیان امر درخواست می شود به منظور تعادل بازار و تخصیص مرغ منجمد مورد نیاز مردم شریف کهنوج اولا میزان افزایش مرغ منجمد تنظیم بازار در خواست شود.

ثانیا از عاملان توزیع درخواست می شود توزیع مرغ منجمد را به ساعتهای پایانی روز که به اذان روح بخش مغرب و عشاء مصادف می شود، موکول نکنند.

بقلم: خدامراد میرآبادی

انتهای خبر/

توسط admin960

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *