به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی «جیرفت من» به نقل از روابط عمومی زندان جیرفت، خانواده خیر جیرفتی، با حضور در دفتر رئیس زندان جیرفت، هزینه برگزاری مراسم سالگرد و یادبود پدر خود را به مبلغ ۴٠٠ میلیون تومان، به آزادی زندانیان جرائم مالی اختصاص دادند.

محمد رضا شریفی رئیس زندان جیرفت با اعلام این خبر گفت: با این اقدام انسان دوستانه و خدا پسندانه، ١١ زندانی جرائم مالی، شامل یک زن و ۱۰ مرد از زندان آزاد می شوند.

محمد رضا شریفی با اشاره به اینکه، این خانواده نیکوکار هدف خود از این اقدام را شادی روح پدرشان، معلم اخلاق و حقوق، زنده یاد «اصغر گیلانی پور» و مشارکت در آزادی زندانیان جرائم مالی اعلام کردند، گفت: زنده یاد «اصغر گیلانی پور» ضمن اینکه از اولین وکلای به نام شهرستان و مؤلف کتاب «جیرفت در گذرگاه تاریخ» بود، سالها به عنوان دبیر و مدیر دبیرستان در جیرفت مشغول به تدریس بوده و در زمان حیاتشان، یک مدرسه را به فرزندان جیرفت اهداء کردند.

شریفی ضمن قدردانی از اقدام انسان دوستانه و خداپسندانه همسر و دختر مرحوم گیلانی پور خاطرنشان کرد: اختصاص هزینه مراسم‌ ختم، به کارهای خیریه، باقیات و صالحات را برای فرد متوفی در پی دارد و می‌تواند در شهرستان به یک فرهنگ تبدیل شود.

شایان ذکر است زنده یاد اصغر گیلانی پور، صاحب دو فرزند دختر می باشد که هر ۲ نفر آنها و همسران آنها پزشک و استاد دانشگاه هستند.

انتهای خبر/ فاریابی

توسط admin960

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *