فرماندار جیرفت گفت: هر چه فریاد می زنیم کسی صدایمان را نمی شنود، ورزش جیرفت تعطیل است و ما به شدت از مدیر کل ورزش و جوانان استان ناراضی هستیم.

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی «جیرفت من» احمد بلندنظر در گفتگوی با نشریه استدلال بمناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش افزود: در این شهرستان فردی را به سرپرستی ورزش و جوانان این دیار گمارده‌اند که بدون نظر فرماندار بوده است و اکنون یکسال از سرپرستی او می گذرد و انگیزه‌ای برای کار کردن در این شهرستان ندارد و معلوم نیست چرا حکم ریاست آن را ابلاغ نمی کنند.

وی در ادامه افزود: به شدت از عملکرد اداره ورزش و جوانان ناراضی هستم و دلیل آن عدم توجه مدیر کل ورزش و جوانان استان به جیرفت و جنوب کرمان است.

وی گفت: سال گذشته بودجه ورزش شهرستان ۲ میلیارد تومان بوده و امسال به ۱۱ میلیارد تومان رسیده است و معلوم نیست کجا هزینه می‌شود.

نماینده عالی دولت در جیرفت تصریح کرد: مدیرکل ورزش و جوانان استان، انگار که جنوب کرمان را از جغرافیای این کشور نمی‌داند و یکبار هم نشده است که در این منطقه حضور یابد تا تحولی یا تغییری در ورزش این دیار صورت گیرد.

بلندنظر افزود: ورزش جیرفت، دارای استعدادهای بسیار خوبی در رشته های مختلف است و آنچه را که امروز شاهد درخشش ورزشکاران این دیار در مسابقات ملی و بین‌المللی هستیم نتیجه تلاش، استعداد و هزینه شخصی خود ورزشکار است وگر نه اداره ورزش و جوانان در کسب این افتخارات نقشی ندارد.

فرماندار جیرفت گفت: ورزش جیرفت تعطیل است بابت این نابسامانی گله‌مندیم و فریاد می‌زنیم ولی متاسفانه کسی صدای ما را نمی‌شنود.

بلندنظر گفت: البته در بخش‌های مختلف این شهرستان تعداد ۴۸ پروژه چمن مصنوعی و زمین ورزشی توسط بخشداری‌ها و دهیاری‌ها در حال اجرا و تعدادی از آنها به بهره برداری رسیده است.

به‌قلم: بهروز محمدی مدیر مسئول نشریه منطقه ای استدلال، شماره ۲۸۱

انتهای خبر/ فاریابی

توسط admin960

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *