همزمان با میلاد حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) کارگاه تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی با کمک انجمن حمایت از زندانیان، در زندان جیرفت راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی «جیرفت من» صبح امروز با حضور صباحی عضو هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان و دادیار شعبه ششم دادسرای جیرفت، فاطمی مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان و در راستای اجرای سومین بند از اولویت‌های سازمان زندان‌ها مبنی بر اشتغال تولیدمحور در زندان، با هدف بهبود اشتغال زندانیان، کاهش آسیب‌های ناشی از حبس و توانمندسازی شغلی مددجویان، کارگاه تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی در مجتمع اشتغال و حرفه آموزی زندان جیرفت، راه‌اندازی شد.

محمدرضا شریفی ضمن تشکر از مساعدت و حمایت‌های افشین صالحی‌نژاد دادستان و رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان و فاطمی مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان، گفت: این کارگاه، مجهزترین کارگاه تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی در سطح جنوب استان کرمان می‌باشد.

رییس زندان شهرستان جیرفت افزود: این کارگاه، با استانداردهای به روز کارگاهی و با همکاری انجمن حمایت از زندانیان شهرستان تجهیز و راه اندازی شده است.

شریفی با اشاره به لزوم کیفی‌سازی سطح کلاس‌های آموزشی در زندان، اهمیت آموزش و راه‌اندازی کارگاه تراش سنگهای قیمتی برای مددجویان علاقمند، خاطرنشان کرد: تراش سنگ‌های قیمتی از جمله رشته‌های پُر رونق در صنایع دستی می‌باشد که با آموزش اساتید برجسته استان، در مجتمع اشتغال و حرفه آموزی اندرزگاه زندان جیرفت راه‌اندازی شده است.

انتهای خبر/ فاریابی

توسط admin960

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *