به گزارش خبرنگار جیرفت من به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، معاون بازرسی و نظارت اداره کل صمت جنوب کرمان از اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در جنوب استان خبر داد.

محمدعلی توکلی با اعلام این خبر افزود: طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس از پانزدهم شهریور آغاز شده است و تا هفتم مهر ماه ادامه دارد.

وی گفت: در این طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس، کلیه واحدهای صنفی و با اولویت بازرسی از عرصه لوازم التحریر و پوشاک در دستور کار معاونت بازرسی و نظارت اداره کل صمت جنوب کرمان قرار دارد.

توکلی بیان داشت: در راستای اجرای این طرح روز دوشنبه ۲۷ شهریورماه، بازرسان اداره کل صمت جنوب کرمان، در قالب ۳تیم از ۸۲ واحد صنفی پوشاک و لوازم التحریر بازرسی و ۲۱واحد متخلف شناسایی و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه، شهروندان بهترین ناظر و بازرس برای بازار هستند، اظهار داشت: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف، می توانند از طریق سامانه ۱۲۴ یا مراجعه حضوری به معاونت بازرسی اداره کل صمت، اقدام نمایند تا با متخلفان در چارچوب قانون برخورد شود.

انتهای/خبر

توسط ادمین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *