به گزارش خبرنگار جیرفت من؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت:در حال حاضر سایت بالگرد اورژانس ۱۱۵ جیرفت جنب ساختمان مدیریت اورژانس پیش بیمارستانی شامل پد بالگرد و آشیانه با اعتباری بیش از ۲ میلیارد و هفتصد میلیون تومان درحال احداث است.

دکتر علی اصغر خیرخواه صبح امروز در بازدید از پروژه درحال احداث سایت بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی جیرفت اظهار داشت: طی سال های اخیر اقدامات قابل توجهی در ساخت پروژه های حوزه سلامت دانشگاه صورت گرفته است که از جمله این موارد حوزه اورژانس ۱۱۵ است.

وی افزود: در حال حاضر سایت بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی جیرفت جنب ساختمان مدیریت اورژانس پیش بیمارستانی شامل پد بالگرد و آشیانه با اعتباری بیش از ۲ میلیارد و هفتصد میلیون تومان درحال احداث است.

خیرخواه با اشاره به اهمیت اورژانس هوایی که یکی از مهمترین بخش های انتقال سریع بیماران و مصدومین اورژانسی است که برای اساس توجه ویژه ای به این موضوع داشتیم که در آینده ای نزدیک بالگرد هوایی ۱۱۵ باظرفیت حداقل ۲ مصدوم در جیرفت مستقر می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با اشاره به فعالیت ۴۰ پایگاه ۱۱۵ در جنوب کرمان گفت: باتوجه به اهمیت آمبولانس در نجات جان مصدومان برای تعمیر و تجهیز ناوگان حمل و نقل اورژانس پیش بیمارستانی اعتباری بیش از ۵ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

انتهای خبر/

توسط سلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *