به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی «جیرفت من» محمدعلی توکلی درخصوص کشف بیش از پنج تُن موز خارجی در جیرفت، گفت: با توجه به دستور العمل های صادره برای مبارزه با کالا قاچاق و شبه قاچاق در سطح عرضه، واحدهای صنفی در جنوب استان به صورت مکرر و متعدد توسط بازرسان سازمان صمت جنوب کرمان، بازرسی می شوند.

وی افزود: بازرسان این سازمان در گشت مشترکی که با حضور رئیس اداره تعزیرات حکومتی و بازرسان سازمان جهاد کشاورزی از میادین میوه و تره بار جیرفت داشتند موفق به کشف انبار ۵تن موز خارجی شدند.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان با بیان اینکه ارزش ریالی این موز های کشف شده سه میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال است؛ ادامه داد: پرونده این واحد صنفی متخلف جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد تا مطابق قانون با آن برخورد شود.

توکلی، با بیان اینکه بازرسان این اداره کل، همواره واحدهای صنفی جنوب استان را رصد می کنند، خاطرنشان کرد: شهروندان جنوب استان در صورت مشاهده هر گونه کالای قاچاق یا فاقد شناسه، انبار مشکوک و عرضه کالا بدون فاکتور فروش و… می‌توانند از طریق تلفن ۱۲۴ یا سامانه www.124.ir یا مراجعه حضوری به معاونت بازرسی و نظارت اداره کل صمت جنوب کرمان و در شهرستان ها به ادارات صمت، اقدام نموده تا با متخلفان در چارچوب قانون برخورد شود.

انتهای خبر/ فاریابی

توسط admin960

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =