دبیرکانون های خدمت رضوی شهرستان جیرفت در دیدار با رئیس بیمه سلامت شهرستان از خدمت رسانی رایگان به بیش از ۵۰۰ بیمار نیازمند در شش ماهه اول سال جاری خبر داد.

به گزارش سرویس فرهنگی و مذهبی جیرفت من به نقل از آستان نیوز از کرمان،
کرامت پیرنیا دبیرکانون های خدمت رضوی شهرستان جیرفت در این دیدار ضمن تبریک هفته بیمه سلامت به وتقدیر از تلاشها و خدمات خالصانه و صادقانه کارکنان اداره بیمه سلامت بیان کرد: خدمات رایگان بیمه سلامت به اقشار کم درآمد شایسته تقدیراست واین اقدام خیرخواهانه منجر به کاهش دغدغه قشر محروم جامعه شده است.

وی با اشاره به اینکه  از فلسفه های دستورات دین اسلام امید به زندگی است و بیمه سلامت امید به زندگی در بین خانواده های کم برخوردار را تقویت کرده است،ابراز کرد: باهدف خدمت رسانی به محرومین از ابتدای سال جاری باهمکاری بیمه سلامت شهرستان، بیش از۵۰۰ بیمار نیازمند خدمات رایگان پزشکی، دندانپزشکی، پاراکلینکی، جراحی و… ارائه شده است.

در ادامه این دیدار کرامت رئیسی مدیر بیمه سلامت شهرستان و مسئول کانون تخصصی سلامت خدمت رضوی اظهار داشت: یکی از اقدامات مهم حوزه سلامت حمایت ازبیماران نیازمند و کم برخوردار است در همین راستا هزینه درمانی و دارویی بیماران خاص، صعب العلاج و ۱۰۷ بیماری جدید که تحت پوشش خدمات درمانی بیمه قرار گرفته است، به صورت رایگان انجام می شود.

او افزود: جمعیت تحت پوشش بیمه سلامت در شهرستان ۱۸۹ هزار نفر است، در راستای خدمت رسانی به بیمه شدگان با ۱۳۲موسسه تشخیصی و درمانی اعم از پزشکان، داروخانه، آزمایشگاه و….. طرف قرارداد می باشیم و ماهانه ۲۴ میلیارد تومان هزینه درمان بیمه شدگان به مراکز طرف قرارداد پرداخت می شود.

رئیسی با تاکید براینکه بیمه روستاییان، عشایر  و همچنین دهک های اول تا پنجم شهری بصورت رایگان و دهک ها شش به بعد با پرداخت حق بیمه ناچیز تحت پوشش بیمه قرار می گیرندعنوان کرد: باهمکاری دبیرخانه کانون های خدمت رضوی شهرستان خدمت رسانی به بیماران نیازمند گسترش پیدا می کند وتلاش می کنیم تا رنج تأمین هزینه های درمان و عدم دسترسی به پزشک و امکانات پزشکی، دردی مضاعف برای بیماران نباشد.

انتهای خبر/

توسط ادمین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × سه =