به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی «جیرفت من» به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، معاون بازرسی و نظارت اداره کل صمت جنوب کرمان به همراه رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی و نیروی انتظامی، از ۲ واحد صنفی در جیرفت بازرسی کرد.

محمدعلی توکلی اظهار داشت: مبارزه با کالاهای قاچاق و فاقد شناسه در سطح عرضه در دستور کار معاونت بازرسی و نظارت سازمان صمت جنوب کرمان می‌باشد لذا بازرسان این اداره کل با رصد کالاهای عرضه شده و انبارهای کالا در جنوب استان با متخلفین در چهارچوب قانون برخورد می کنند.

وی افزود: در بازرسی بازرسان اداره کل صمت جنوب کرمان، از ۲ واحد صنفی فروش لوازم و قطعات خنک کننده، ۲۵ قلم کالا قاچاق و فاقد شناسه، کشف و جمع آوری شد.

توکلی با بیان اینکه ارزش این کالاهای قاچاق حدود ۳ میلیارد ریال، است، گفت: پرونده این ۲ واحد صنفی متخلف، جهت رسیدگی و اعمال قانون، به تعزیرات حکومتی ارسال گردیده است.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، با بیان اینکه بازرسان این اداره کل، همواره واحدهای صنفی جنوب استان را رصد می‌کنند، خاطرنشان کرد: شهروندان جنوب استان در صورت مشاهده هرگونه کالای قاچاق یا فاقد شناسه، انبار مشکوک و عرضه کالا بدون فاکتور فروش و… می‌توانند از طریق تلفن ۱۲۴ یا سامانه www.124.ir  یا مراجعه حضوری به معاونت بازرسی و نظارت اداره کل صمت جنوب کرمان و در شهرستان ها به ادارات صمت، اقدام نموده تا با متخلفان در چارچوب قانون برخورد شود.

انتهای خبر/ فاریابی

توسط admin960

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 8 =